Ett Julkort i vitt och silver, här har jag använt mig av vår egen dies med tomtehuvud, ovala ramar och julblommor från vårt Julkit.
Texten med GOD JUL har jag använt mig av denna förpackningen med alfabet.
https://skapatav.se/dies/skapatavs-dies/skapatavs-skapatav-och-alfabet/